به تمامی کاربران دارای هر نوع مدال پنل رایگان پیامک اهداء می گردد . لذا کاربران دارای مدال می توانند با کد تخفیف medals ، به صورت رایگان ثبت نام نمایند .

انجمن تخصصی اکسس

جامع ترین انجمن تخصصی اکسس در خانه اکسس ایران

alimoosavi
alimoosavi
آفلاین
0
سلام من یک برنامه اکسس ساختم و الان میخوام یک فایل setup از اون بسازم. چطور میتونم اینکارو بکنم؟
پاسخ ها (4)
  • پاسخ پذیرفته شده

    شنبه 30 - فروردين - 1393 14:41:58 - #لینک دائمی
    0
    با سلام
    در نسخه های قبلی اکسس یعنی 2003 و 2007 و حتی در برخی از نسخه های 2010 امکان puplish وجود ندارد . و برای استفاده از این روش بایستی از developer همون نسخه استفاده کنید .
    به طوری که اگر برنامه را با access 2003 نوشته اید باید از access developer 2003 استفاده کنید و برای نسخه های بالاتر نیزبه همین ترتیب .
    با سپاس
    کاویان
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    majid_tiger
    majid_tiger
    آفلاین
    یکشنبه 17 - فروردين - 1393 10:34:11 - #لینک دائمی
    1
    سلام با نکاتی که دوستان به عنوان راهنمایی عنوان کردند موافقم بنده هم نکاتی را اضافه می کنم شاید به کسانی که این سوال را داشته باشند کمکی کرده باشم . در Access 2010 قسمتی برای Publish وجود دارد که کار ایجاد فایل Setup را انجام می دهد ، همچنین نرم افزاری به نام Advanced Installer هم ساخته شده که خیلی راحت می توان با استفاده از آن پکیچ قابل نصب ایجاد کرد . نکته دیگری که وجود دارد استفاده از Run Time های ارائه شده از شرکت مایکروسافت است ، اگر کسی به هر دلیلی نمی خواست که مجموعه Office را روی یک سیستم نصب کند می تواند از این Run Time ها استفاده کند به این ترتیب فقط کافیست که برنامه مذکور در کامپیوتر مورد نظر نصب شود و سپس بسته ایجاد شده را که خودتان ایجاد کرده اید بر روی کامپیوتر نصب کنید .
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    یکشنبه 11 - اسفند - 1392 23:59:56 - #لینک دائمی
    1
    سلام
    ضمن تایید فرمایشات جناب میثاق بهترین برنامه برای انجام اینکار که امکان درج کد در رجیستری را نیز برای کاربر فراهم می آورد نرم افزار InstallShield می باشد .
    با سپاس
    کاویان
    تشکر ها
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
  • پاسخ پذیرفته شده

    misagh65
    misagh65
    آفلاین
    چهارشنبه 25 - دی - 1392 21:14:30 - #لینک دائمی
    1
    با سلام
    چنین امکانی در اکسس وجود نداره چون ما با اکسس نرم افزار نمی سازیم بلکه با امکاناتی که در اختیارمون هست چیزی شبیه به نرم افزار رو شبیه سازی میکنیم . برای اجرای فایل های اکسس الزاما به نرم افزار اکسس نیاز داریم . در صورتی که بخواین یک ظاهر نرم افزاری به کارتون بدین باید از طریق تکنیک های موجود در اکسس این ظاهر سازی رو انجام بدین .
    اما شاید بتونید از طریق روش هایی که تولید کنندگان نرم افزار جهت تولید setup برای نرم افزارهای تولیدشون استفاده میکنن مثل نرم افزارهای موجود که فایل setup تولید میکنن فایل اکسستون رو به همراه یک مجموعه فایل به شکل setup در بیارید تنها با این فرض که مثل winrar فایل ها رو گسترده کنه که با این وجود بازهم برای اجرای فایلتون به اکسس احتیاج خواهید داشت . لازم به ذکر هست که من چون با این دسته از نرم افزارها کار نکردم مطمئن نیستم که هر مجموعه فایلی رو بشه به setup تبدیل کرد .
    موفق باشید .
    تشکر ها
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ شما

کدام را میپسندید؟

مایکروسافت اکسس 64 بیت - 66.7%
مایکروسافت اکسس 32 بیت - 16.7%
مایکروسافت اکسس 2007 - 16.7%

كل آرا: 6
اين نظرسنجي به پايان رسيده است on: 19 مارس 2017 - 00:00

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید.
از عضویت شما در خبرنامه متشکریم.